zaterdag 25 november 2017

Rekenspel 195 Sinterklaasganzenbord

Groep:             2,3,4,5,
Materiaal:       speelbord
Domein:          getalbegrip
Doel:               erbij en eraf...( wat u maar wilt)
Vorm:              groepjes van 3 a 4



Op internet vond ik nog een mooi speelbord voor een Sinterklaas Ganzenbord. Je kunt de opdrachtkaartjes behorende bij het spel gebruiken, maar je kunt ook een stapel rekenkaartjes pakken. Is het antwoord goed, 2 plaatsen vooruit. Is het antwoord fout 1 plaats achteruit. Of laat kinderen zelf een regel bedenken.

Klik hier voor het speelbord
Klik hier voor de uitleg
Klik hier voor de opdracht kaartjes


Bron: www.piekie.com

De ervaring heeft geleerd dat als ik het document niet download, ik het later niet meer terug kan vinden of de website bestaat niet meer. Vandaar dat ik ook alles via mijn eigen google drive publiceer.

Geen opmerkingen: